کد خبر: 34095
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
گندم

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از رشد ۶۵ درصدی خرید گندم در مراکز تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ایرج صفایی با اشاره به میزان خرید گندم طی سال جاری، اظهار کرد: در این مدت خرید گندم استاندارد از سوی مراکز خرید تعاون روستایی استان کرمانشاه رشد ۶۵ درصدی داشته و در مقایسه با سال گذشته از ۳۲ هزار تن به ۵۲ هزار تن رسیده است.

وی افزود: در سال جاری حدود ۱۵ درصد از میزان کل گندم استان کرمانشاه توسط مراکز تعاون روستایی در استان کرمانشاه خریداری شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت سیلوهای تعاون روستایی استان ظرفیتی ۱.۵ میلیون تن گندم ذخیره‌سازی را داشته اما تنها ۷۰۰ هزار تن مجموع گندم تولید شده استان کرمانشاه است و امکان ذخیره همه آن را در سیلوها نداریم.

صفایی با بیان اینکه کمبود سیلو در شهرستان‌ها وجود ندارد، گفت: با وجود احداث سیلو در تمامی شهرستان اما در شهرستان دالاهو با کمبود فضا مواجه بوده که با بنای سیلویی با ظرفیت ۱۰ هزار تن اقدام به رفع این کمبود خواهیم داشت.

وی بیان کرد: راه‌اندازی سامانه بازرگام در بیش از ۲۰ استان کشور در حال اجرا است که خدمات مناسبی هم تاکنون ارائه شده اما پس از اعلام طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها فعالیت این سامانه نیز کاهش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =