کد خبر: 33927
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
سلامت

کاروانهای سلامت در کنار خدمات بهداشتی درمانی رایگان فعالیتهای فرهنگی و آموزشی نیز در مناطق کم برخوردار روستایی ماکوانجام می دهند.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، هفته دولت بهانه ای بود تا دوباره ادارات خدمات رسان در قالب کاروان سلامت در روستاهای محروم و کم برخوردار حضور یافته و با ارائه خدمات پزشکی و درمانی کمک حال روستائیان باشند .

دکتر آهی پزشک هنگ مرزی ماکوگفت :از طرف بهداری هنگ مرزی ماکو جهت ارائه خدمات پزشکی به روستاهای کم برخوردار اعزام شدیم در قالب همکار با کاروان سلامت هلال احمر و اینجا ضمن ویزیت رایگان همراه با تجوبز دارو و معاینه مامایی .

در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فعالیتهای فرهنگی و آموزشی هم به روستائیان و دانش آموزان روستاها ارائه می شود .

پور صفر مربی هلال احمرنیز گفت  :آمدیم برای آموزش مین و مواد منفجر نشده برای دانش آموزان و آنها که تا به حال دراین مورد آموزش ندیدند و یاد بگیریند که چگونه با این موارد برخورد کنند

کاروان سلامت امروز در ماکو با همکاری هلال احمر ، هنگ مرزی و جمعی از خیّرین اجرا شد .

اسماعیل زاده رئیس جمعیت هلال احمر ماکودر این خصوص گفت  :اهم فعالیتهای ما در حوزه درمانی آموزشی و معیشتی می باشد که در حوزه درمان ما ویزیت پزشک عمومی رایگان مشاوره و مامایی و توزیع دارو رایگان داریم ، و در بسته های معیشتی هم توزیع البسه و بسته های آموزشی و معیشتی رایگان داریم و همچنین در حوزه آموزشی هم ما برای روستائیان کلاسهای آموزشی را اجرا می کنیم .

در این کاروان در مدت یک روز افزون بر 100 بسته معیشتی و آموزشی و بهداشتی هم بین دانش آموزان و اهالی توزیع شد .

امروز در این کاروان سلامت علاوه بر توزیع بسته های آموزشی و کمک معیشتی و برگزاری کلاسهای آموزشی برای بیش از 200 نفر از اهالی این روستا خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =