کد خبر: 33328
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
اورعی

مشاور وزیر جهاد کشاورزی: باشگاه‌های تولید باید در روستاهای مازندران راه اندازی شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی‌ها توجه بیشتری شود و باشگاه‌های تولید در روستا‌ها شکل گیرد.


اورعی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید به سمتی پیش برویم که به خود اتکایی برسیم و مازندران جزو استان‌های پیشرو است و در این راستا باید به راهبرد‌های بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شفافیت باید سر لوحه کار‌ها قرار گیرد و شفافیت از برنامه‌های تحولی و راهبرد‌های کشاورزی است، ادامه داد: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد به ثبات نسبی در تولید رسیدیم، اما هنوز برخی چالش‌ها و کمبود‌ها وجود دارد و همه باید پای کار باشیم تا مشکلات حوزه کشاورزی به حداقل برسد.

اورعی تصریح کرد: مازندران مانند نگینی بر تارک کشاورزی کشور می‌درخشد و توانسته جایگاه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی کشور به دست آورد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی پایدار و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی‌ها توجه بیشتری شود و باشگاه‌های تولید در روستا‌ها شکل گیرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور خاطر نشان کرد: از مدیریت خوب مدیران کشاورزی مازندران تقدیر می‌کنم چرا که توانستند نقش خود را در امنیت غذایی کشور و استان به خوبی ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =