کد خبر: 33318
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
هوشنگ محمدی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی اقتصاد روستاها در کشور باید متحول شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، هوشنگ محمدی ظهر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: بخشی از امنیت ملی کشور در دست ۶۲ هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزی و ۴ و نیم میلیون نفر کشاورز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: شعار وزیر جهاد کشاورزی «اقتدار غذایی» است که به همراه اقتدار تکنولوژی که امروز در وزارت و دیگر عرصه‌ها در حال پیگیری است تحت عنوان دانش بنیان در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در اقتدار غذایی همه چیز مستتر است، اظهار کرد: ارزآوری، اشتغال پایدار، ثروت آفرینی در دل اقتدار غذایی و به همراه تکنولوژی است؛ بنابراین باید فضا و رویه برای امنیت غذایی تغییر و تحول یابد و با روش جدید طراحی شود.

وی با بیان اینکه از ۶۲ هزار نفر پرسنل جهاد کشاورزی ۹ هزار نفر ایثارگر هستند، اضافه کرد: اگر تحول و توسعه کشاورزی را یک مثلث در نظر بگیریم فنی مهندسی، نهادهای مردمی و سرمایه سه رأس این مثلث هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی تنها وزارت خانه‌ای است که در آن هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم نباید در پیچ و خم ادارات ما گم شوند، گفت: عملکرد ما متبلور در تولید است و اگر نتوانیم اعتماد عمومی را جلب کنیم بی شک کارها پیش نخواهد رفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی افزود: طبق بیانات رئیس جمهور باید اقتصاد روستاها و کشاورزی متحول شود و تلاش کنیم تا مردم کنار ما باشند.

محمدی با اشاره به اینکه کشاورزی خوزستان قلب ایران است که بیش از ۱۳ درصد محصولات کشاورزی کشور در این استان تولید می‌شود، گفت: کارآمدی و امیدوار بودن مدیران از شاخص‌ها و اولویت‌های مهم ما برای انتخاب مدیران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =