کد خبر: 33316
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
مدرسه

مدیر آموزش و پرورش کازرون از بهره برداری چندین مدرسه نوساز شهری و روستایی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، امیرحسین جمشیدی عصر سه شنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش کازرون با اشاره به کنکور ۱۴۰۱ گفت: در کنکور سراسری دانش آموزان کازرونی رتبه‌های دو و سه رقمی را از آن خود کرده اند که باعث افتخار شهرستان کازرون شده و طی مراسمی باشکوه با حضور والدین این دانش آموزان، از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی افزود: طی سه سال اخیر بدلیل محدودیت‌های کرونایی و تغییر شرایط آموزش دانش آموزان به شیوه غیرحضوری، مشکلات آموزشی و تربیتی و افت تحصیلی دانش آموزان را شاهد بودیم، لذا سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری آغاز خواهیم کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در ادامه با بیان این موضوع که برای پروژه مهر و آموزش کاملاً حضوری دانش آموزان، همکاری فرمانداری و دیگر ادارات را لازم می‌باشد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای مهرماه و فعالیت‌های پروژه مهر در نظر گرفته شده و کارگروه‌های تخصصی پروژه مهر پیگیر امور مدارس هستند.

جمشیدی به نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت: با کمک و همکاری خیرین و مسؤلین، در هفته دولت از چندین مدرسه نوساز شهر و روستا بهره برداری به عمل خواهد آمد و این مدارس با تجهیزات لازم برای امر آموزش، آغاز به کار خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =