کد خبر: 33311
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
ساخت و ساز

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به میزان ۲۵۰ هزار مترمربع واقع در بخش مرکزی شهرستان تنگستان (روستای چاه پیر) قلع و قمع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، علی جمادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اینکه قلع و قمع بنا را در پیش دارد، جرم محسوب شده و قابل تعقیب و پیگیری است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از قلع و قمع تعداد بیش از ۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به میزان ۲۵۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال واقع در بخش مرکزی شهرستان تنگستان (روستای چاه پیر) خبر داد.

جمادی با اشاره به قلع و قمع بناهای غیرمجاز در شهرستان تنگستان، عنوان کرد: با حضور مسئولان قضائی دادگستری شهرستان تنگستان و مسئولان دستگاه‌های متولی، ساخت و سازهای غیر مجاز، قلع و قمع و به صورت ۱۰۰ درصد به وضع سابق اعاده شد.

وی افزود: این اقدامات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز و اجرای احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد با متخلفان و سودجویان و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =