کد خبر: 33201
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
راه روستایی بوکان

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون حدود ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان آسفالت گرم و بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالتِ سرد شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اردستان در موضوع بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های روستایی عقب‌افتادگی‌های زیادی دارد و با وجود بودجه‌های زیادی که در این بخش هزینه شده، همچنان در این موضوع مشکلاتی داریم.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در شش سال گذشته جاده‌های روستایی شهرستان با توجه به اولویت خرابی که اداره راهداری اعلام کرده است روکش آسفالت صورت گرفته و راه‌های روستایی شهراب، امیران، ماربین، میشاب، نهوج و دره باغ بهسازی و روکش آسفالت گرم شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: تاکنون حدود ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان آسفالت گرم و ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت سرد (سیلکت) شده است که توانسته بخشی از خرابی‌ها را جبران کند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: با وجود همه فعالیت‌هایی که در بخش بهسازی جاده‌های روستایی انجام دادیم با اعلام اداره راهداری شهرستان همچنان بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت و مرمت دارد که در تلاش هستیم با توجه به اولویت‌بندی، اقدامات بهسازی را انجام دهیم. 

باند دوم اردستان به زواره زیر بار ترافیک رفت

وی با اشاره به زیر بار ترافیک رفتن باند دوم محور اردستان به زواره گفت: اوایل سال ۱۳۹۴ عملیات زیرسازی باند دوم جاده اردستان به زواره به طول حدود ۱۰ کیلومتر شروع شده بود، ولی تا یکی دو سال ابتدایی پیشرفت قابل توجهی نداشت.

نماینده مردم اردستان در مجلس اضافه کرد: از سال ۹۶ سرعت تکمیل باند دوم جاده اردستان به زواره سرعت گرفت، ولی به دلیل اینکه این جاده ردیف بودجه مشخصی نداشت، تلاش کردیم تا در سفرهای مسئولان استان و کشور به اردستان هزینه‌های تکمیل این پروژه را تأمین کنیم.

طباطبایی‌نژاد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جاده در مقاطع مختلفی ساخته شده، هزینه به روز ساخت این مقدار جاده حدود ۱۰۰ میلیارد برآورد شده است که در شش سال تکمیل و به تازگی زیر بار ترافیک رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =