کد خبر: 32895
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
راه روستایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای ۶ طرح بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان پیرانشهر ضمن بازدید از قسمت های مختلف پایانه مرزی تمرچین و تیرپارک های این پایانه مرزی شامل تیرپارک آغری بار ، محورطلایی ، وحدت و مروارید ضمن نظارت بر آمادگی این پایانه مرزی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بر فراهم نمودن تمامی امکانات و زیرساخت های لازم جهت تردد ایمن و آسایش زائران اربعین تاکید کرد.

 وی همچنین در ادامه این سفر از برخی از پروژه های بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان پیرانشهر از جمله محور روستایی رزگاری به دربکه و محور کندره بازدید و سپس ضمن سرکشی به پروژه اتمام یافته روکش آسفالت محور سه راهی لاجان - پسوه پیرانشهر به طول ۱۰ کیلومتر بر ایمن سازی آن تاکید کرد.

 آرامون با اعلام اینکه مجموع راههای روستایی شهرستان پیرانشهر ۳۴۷ کیلومتر است، ادامه داد : از این مقدار بالغ بر ۱۹۵.۴ کیلومتر آسفالته است که شامل ۷۱ روستا و نزدیک به ۸ هزار خانوار را شامل می‌شود و از این حیث طبق آمار نزدیک به ۸۴ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند و جایگاه ۱۳ را در استان به خود اختصاص داده است.

 این مقام مسئول اظهار داشت : در سال جاری۶طرح بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان پیرانشهر به طول بالغ بر ۳۴ کیلومتر اجرا می‌شود که می‌توان به بهسازی و لکه گیری محور رزگاری - اندیزه ( قطعه دوم ) به طول ۸ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و محور کندره - گردکسپیان به طول ۴ کیلومتر که زیر سازی آن در دست اقدام است اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =