کد خبر: 32749
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: در یک برنامه 18 ماهه گازرسانی به 130 روستا در نظر گرفته شده و تا پایان تابستان سال 1402 البرز جزء استان های سبز کشور است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، سیدرضا غفاریان در ارتباط با گازرسانی به روستاهای استان البرز اظهار کرد: به عنوان خادم مردم در البرز این نوید را به مردم می دهیم که روز به روز در پروژه گازرسانی به روستاها پیشرفت داشته باشیم و در سالی که با عنوان «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» نامگذاری کرده ایم روزانه میزان پیشرفت پروژه ها را رصد می کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع گاز رسانی در استان البرز که بیش از یک دهه می گذرد تا بهمن سال گذشته 170 روستا گازرسانی شده و برای 130 روستا برنامه ریزی شده و نقشه راه 18 ماهه طراحی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای جاده کرج به چالوس از طریق طالقان انجام می شود که دشواری های خود را دارد، همه نسبت به شرایط جغرافیایی این بخش از استان اشراف دارند و می دانند که ارتفاعات البرز مرکزی از این قسمت گذشته که در برخی از روزهای سال که به حدود 4 ماه می رسد فعالیت عمرانی غیر ممکن است.

غفاریان با بیان اینکه در برخی از نقاط این پروژه مانند گردنه عسلک ارتفاع برف در زمستان به بیش از دو متر می رسد و فعالیت ما را متوقف می کند، اضافه کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی علاوه بر انجام زیرساخت برای گازرسانی  گاهی ما باید مسیر سازی هم انجام دهیم و حدود دو تا سه متر باید کوه شکافی کنیم و حتی باید راه احداث کنیم که این عوامل، پروژه گازرسانی را با کندی مواجه می سازد، با تمام این شرایط شرکت گاز البرز با قدرت پروژه ها را به پیش می برد و با تمام دشواری ها کار متوقف نشده و 16 پیمانکار برای انجام این پروژ  انتخاب شده و بنا داریم تا سال 1402 استان را سبز کنیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به 201 روستا گاز رسانی شده و در هفته دولت 35 روستا هم از این نعمت بهره مند می شوند و به یاری خدا در تابستان آینده استان را سبز خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =