کد خبر: 32748
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: حدود 40 روستای استان درگیر سیلاب روزهای اخیر شده اند. میزان دقیق خسارت وارد شده به روستاها و زیرساخت های استان در حال بررسی دقیق و ارزیابی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، امید محترمی افزود: میزان درگیری روستاهای استان با سیلاب متفاوت بوده است، به گونه‌ای که در یک روستا فقط جاده، در برخی روستاها چند واحد مسکونی و در برخی روستاها نیز کل روستا در محاصره سیلاب بوده است.

وی ادامه داد: تیم‌های کارشناسی در حوزه‌های گوناگون شامل فرایندهای زیرساختی، راه ها، بناهای مسکونی، کشاورزی و قنوات، دام‌ها با تشکیل کمیته‌های مختلف متشکل از دستگاه‌های گوناگون در حال ارزیابی دقیق میزان خسارات وارده هستند و امیدواریم تا پایان هفته برآورد اولیه اعلام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی اظهار داشت: بر اثر سیلاب و طوفان های شدید اتفاق افتاده در استان مرکزی تاکنون 3 نفر جان خود را از دست داده اند و 4 نفر نیز مصدوم شده اند. خوشبختانه حال مصدومین خوب گزارش شده و رو به بهبودی هستند.

محترمی تصریح کرد: دستگاه های امدادی و خدماتی همچنان در آماده باش کامل هستند. در این راستا از مردم درخواست می‌شود به اطلاعیه‌های مدیریت بحران استان مرکزی توجه کرده و توصیه‌ها را جدی بگیرند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =