کد خبر: 32658
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
سیل

استاندار تهران با اشاره به آمار قبلی اعلام شده از شمار افراد مفقود شده در روستای مزداران فیروزکوه، گفت: تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند و در حال حاضر شمار مفقودی‌ها حدود شش نفر است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محسن منصوری دراین‌باره اظهارکرد: در این یکی دو روز در نقاط مختلف استان تهران و همچنین دامنه جنوبی البرز شاهده سیلاب بودیم که برخی از شهرستان‌های ما دچار خسارت‌هایی شدند.

وی گفت: در شهرستان تهران بخش کن، امامزاده داوود و شهرستان فیروزکوه در قسمت زرین‌دشت و روستای مزداران تلفات زیادی داشتیم.

منصوری ادامه داد: عملیات امداد و نجات با سرعت و جدیت خود ادامه دار است و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا امدادرسانی بی‌وقفه ادامه داشته باشد.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه از آمار مفقودی که ۱۶ نفر اعلام شده بودند تعداد زیادی از این افراد سالم و زنده پیدا شدند در روستای مزداران حدود شش نفر هنوز مفقود هستند.

استاندار تهران افزود: آمار فوتی همان عدد قبلی است و امداد رسانی همچنان ادامه دار است که نهایتاً تا امشب یا فردا صبح تکلیف شش نفر مفقودی مشخص می شود. محورهای اصلی بازگشایی شده است و همچنین خطوط ارتباطی و اتصالات همراه هم مخابراتی و هم اینترنت برقرار است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =