ربیعی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک برای پیشبرد اهداف قرارگاه عفاف و حجاب در استان البرز و شهرستان کرج، تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همه ابزارهای قانونی حمایت از این صنوف را به کار خواهد بست تا تولیدات در راستای اهداف ایرانی و اسلامی قرارگاه عفاف و حجاب به بازار عرضه شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول به ویژه اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک و صنف خیاطان بانک جامعی از تولیدکنندگان پوشاک شهرستان کرج در حوزه عفاف و حجاب تهیه شده است.
وی گفت: البته بسیاری از شهروندان ایرانی و البته استان البرز به رعایت اصول اسلامی پوشش در سطح جامعه تقید ویژه ای دارند، با این حال ارائه محصولات متنوع و به روز که استانداردهای اخلاقی لازم را نیز دارا باشند از ضروریات امر است.
ربیعی ادامه داد: در حوزه عرضه نیز صنوف و اتحادیه های مرتبط به طور کامل اعلام آمادگی نموده اند و شاهد همکاری جدی و پررنگ ایشان در راستای مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد سامانه های فروش اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف گفت: در تعامل موجود میان اتحادیه های صنفی مرتبط شرایط برای ورود به این بستر فروش کالایی در استان البرز فراهم شده و امیدواریم مورد استقبال شهروندان عزیز قرار گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت:با توجه به مصوبه قرارگاه عفاف و حجاب استان برگزاری رویدادهای فصلی در دستور کار است و همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب دومین رویداد در این زمینه تحت عنوان ستر در ابعاد وسیع تر با رویکرد سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی در دستور کار اجرایی شدن قرار دارد.
ربیعی در پایان تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان ناظر و مسئول در فعالیت اصناف در سطح استان، از ابتکار عمل و همراهی همه صنوف برای تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب حمایت خواهد کرد و اطمینان دارم با مشارکت همه عزیزان می توانیم به بهترین نحو در این حوزه اثرگذار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =