کد خبر: 31738
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد ریال توسط شهروندان به این نهاد کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روستانیوز، فرامرز حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماهه اول امسال میزان درآمد کمیته امداد از محل‌های مختلف شامل اکرام ایتام، زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک‌های مومنانه و سایر سر فصل‌ها به بیش از ۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: امسال در زمینه زکات، یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، صدقات به میزان ۴۰۰ میلیون ریال و شبکه مراکز نیکوکاری نیز ۲۴ میلیارد ریال از طرف شهروندان کمک اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در بخش اشتغال نیازمندان و افراد تحت پوشش، ۱۶۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده که برای بیش از ۱۷۰ نفر زمینه َشغلی ایجاد شده است.

حسین پور بیان کرد: امسال همچنین هشت میلیارد ریال هم در قالب ۶۴ پرونده تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، درمان، فرهنگی، ودیعه مسکن و تامین مسکن پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تسهیلات این نهاد برای مددجویان از  سقف ۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان و برای افراد غیرمددجو و افراد نیازمند کار از ۲۰ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۹۵۱ خانوار با پنج هزار و ۶۹ نفر در قالب معیشت بگیر و چند خدمتی، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت هستند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =