کد خبر: 31558
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
  • خبرنگار: بابک کلانی
  • چاپ
جهادی

مدیر کل امور روستایی استانداری مرکزی گفت: گروه‌های جهادی با عمل خالصانه یکی از ارکان مهم در پیشرفت و آبادانی روستاهای استان مرکزی به شمار می‌آیند.

به گزارش روستانیوز، علی پاکپور در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی استان در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی اظهار کرد: گروه‌های جهادی رکن مهم در پیشرفت و آبادانی در روستاها و البته جامعه هستند چرا که این گروه‌ها با گام‌های مؤثر خود باعث زدودن چهره محرومیت از جامعه می‌باشند.

پاکپور ادامه داد: مبدا پیدایش انقلاب با مبدا پیدایش گروه‌های جهادی گره خورده است و توده‌های مردم در همه ابعاد باعث تجلی گروه‌های جهادی شده است.

وی اضافه کرد: تفکر جهادی در روح جامعه امروز جای خود را پیدا کرده است که وجود این تفکر در جامعه و بین مردم می‌تواند مایه امید باشد.

پاکپور با اشاره به عبور از چالش اقتصادی با تکیه بر رفع مشکلات و نواقص اظهار کرد: مسئولین در جامعه باید در کنار مردم باشند تا روحیه جهادی را حفظ کنند و این مسئله مستلزم پرهیز از مدیریت‌های ویترینی است.

مؤمنی مدیر کمیته امداد امام خمینی استان نیز در این مراسم گفت: باید نگاه به محرومین بیش از بیش دیده شود و این در سایه گروه‌های جهادی امروزه در جامعه دیده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: گروه‌های جهادی با ایمان به این عمل و حفظ حرمت قدم در این راه می‌گذارند و به سمت محرومیت زدایی حرکت می‌کنند تا باعث رشد و شکوفایی در جامعه شوند.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای داوطلب گروه‌های جهادی و مردمی برای خدمت به محرومین در جامعه گفت: سهمیه بندی برای هر روستا برای آبادانی و محرومیت زدایی امر مهمی است چرا که تحقق این امر می‌تواند اشتعال پایدار را در جامعه ایجاد کند

مؤمنی ادامه داد: اولویت کار گروه‌های جهادی امروزه در جامعه کار اقتصادی می‌باشد و باید خط فقر در جامعه به حداقل خود برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =