کد خبر: 31552
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
ورزش روستایی

خانه ورزش روستا و بازی‌های بومی محلی در لمسوکلا بندپی غربی بابل افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز، خانه ورزش روستا و بازی‌های بومی محلی در روستای لمسوکلا بندپی غربی بابل با مشارکت ستاد مبارزه با موادمخدر و اداره کل ورزش جوانان ساخته و افتتاح شد.


رییس ورزش‌های بومی محلی مازندران در حاشیه این مراسم گفت: تاسیس خانه‌های ورزش روستایی طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد شادابی در میان روستاییان و پیشگیری از بزه‌های اجتماعی است که می‌تواند کمک شایانی به استعدادیابی و ورزش قهرمانی انجام دهد.


رضا بهرگرد افزود: راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی، خدمتی دیگر برای توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست، طرحی که با استفاده از فضای‌های بلا استفاده موجود در روستا‌ها و تجهیز آن‌ها به امکانات ورزشی، می‌کوشد نیاز‌های جوانان روستایی را به بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند.


او گفت: تجهیز روستا‌ها به امکانات ورزشی علاوه بر ارتقاء سلامت جامعه روستایی، می‌تواند به ترویج و رونق بازی‌های بومی و محلی نیز کمک کند.


بهرگرد با بیان اینکه روستا‌های بدون سالن‌های ورزشی هستند دهیاران می‌توانند با مراجعه به تربیت بدنی شهرستان درخواست تجهیزات خانه ورزش کنند.


رییس ورزش‌های بومی محلی مازندران ادامه داد: برای هر خانه ورزش روستایی امکانات ورزشی رایگان شامل یک میز پینگ‌پنگ، یک میز فوتبال دستی (فوتبال روی میز)، یک میز شطرنج، دارت حرفه‌ای، تشک تاتامی، طناب بازی و تور والیبال در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =