کد خبر: 31526
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
اراضی

34 هزار متر مربع زمین کشاورزی در محمودآباد که در آن ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود، آزادسازی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین‌های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می‌کنند، است.


سردار مرتضی میرزایی افزود: قلع و قمع و تخریب ۲۲ مورد دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۳۴ هزار ۵۰۰ مترمربع از اراضی روستا‌های اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوار کشی احداث شده بود با حکم مقام قضائی انجام شد.

او با اشاره معرفی ۵ متهم این پرونده به مراجع قضائی، گفت: ارزش این زمین‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ ۳۴۵ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.


سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوز‌های قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =