کد خبر: 31369
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
استاندار گیلان

استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به توسعه ورزش در روستاها، خواستار توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در حوزه ورزش همگانی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در دیدار معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت توسعه ورزش به صورت انفرادی و همگانی تأکید و اظهار کرد: گیلان ورزشکاران برجسته در سطح ملی و بین المللی زیادی دارد.

وی همچنین خواستار توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و توجه به موضوع استعدادیابی در میان کودکان و نوجوانان شد و ادامه داد: توجه به ورزش بانوان به رغم وجود محدودیت‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای کارآمد و مؤثر در این بخش، اضافه کرد: توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات نیز در حوزه ورزش‌های همگانی باید مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه فضای ورزشی در استان گیلان، تصریح کرد: از فضاها و ظرفیت‌های موجود نیز باید استفاده بهینه شود.

عباسی با بیان اینکه بانوان ورزشکار زیادی در استان گیلان در حال فعالیت هستند که شهرداری‌ها باید از آنها حمایت کنند، اضافه کرد» اشتغال ورزشکاران نیز یکی از دغدغه‌های مهم برای ورزشکاران مدل آور است که اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند از این ظرفیت‌های برای تکمیل نیروی انسانی خود استفاده کند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تشویق و ترغیب جوانان به ورزش، گفت: ورزش ابزاری مهمی در توسعه تاب‌آوری و سلامت جامعه است.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان عنصری نشاط آفرین، نیازمند توسعه و ترویج است، ادامه داد: نباید آن را تنها به شهرها خلاصه کرد بلکه باید به توسعه آن در روستاها نیز توجه داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =