کد خبر: 31351
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
ورزش

استاندار گیلان توجه به رعایت عدالت در بهره‌مندی همگان از امکانات ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی در لایه‌های مختلف اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌هایی کارآمد و موثر برای ورزش بانون، تدوین و اجرا شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، اسدالله عباسی در دیدار معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به اهمیت ورزش در توسعه فردی و اجتماعی، اظهار کرد: ورزش دوستی از خصوصیات مردم گیلان است و این استان ورزشکاران برجسته ای به میادین ورزشی کشور تقدیم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و توجه به امر مهم استعدادیابی از دوران کودکی خاطرنشان کرد: ورزش بانوان، مسئله ای با اهمیت است که با توجه به محدودیت های موجود در این بخش، باید برنامه های توسعه ای کارآمد و موثری برای آن تدوین و اجرا شود.

استاندار گیلان همچنین به موضوع عدالت در بهره مندی از امکانات ورزشی و نیز لزوم توسعه ورزش های همگانی در همه لایه های اجتماعی اشاره و اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی گیلان نیازمند افزایش است اما باید توجه داشت که از فضاهای موجود بهره برداری مطلوبی صورت گیرد.

وی شمار بانوان ورزشکار شاخص و مدال آور گیلان را قابل توجه دانست و گفت: شهرداری ها باید از ورزش بانوان حمایت کنند و در این خصوص به همه رشته های ورزشی اهمیت دهند.

عباسی به مسئله اشتغال ورزشکاران نام آور استان اشاره کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت این افراد جهت تکمیل نیروی انسانی در بخش های مورد نیاز بهره بگیرد.

استاندار گیلان یادآور شد: ادارات و نهادهای استان از خانواده کارکنان خود که در میادین ورزشی موفق به کسب نشان قهرمانی شده اند، تقدیر کنند تا انگیزه ای برای ادامه مسیر موفقیت آنان باشد.

وی تشویق جوانان به امر ورزش را وظیفه ای همگانی دانست و با بیان اینکه ورزش ابزاری مهم در توسعه تاب‌آوری و سلامت جامعه است، گفت: ورزش به عنوان عنصری نشاط آفرین، نیازمند توسعه و ترویج است و نباید آن را تنها به شهرها خلاصه کرد بلکه باید به توسعه آن در روستاها نیز توجه داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =