کد خبر: 31249
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
گردشگری

استاندار سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۳ واحد اقامتی بومگردی در سطح استان فعال هستند، گفت: ارتقای این واحدها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در جلسه مشترک انجمن میراث فرهنگی و کمیته گردشگری استان سمنان به میزبانی استانداری درباره ظرفیت‌های گردشگری، تاکید کرد: استان سمنان از لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری، از قبیل شهرهای نمونه گردشگری، جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی ثبت شده، دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی است که ضرورت دارد شناسانده شود.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در قبال گردشگری و با بیان اینکه ما در استان به دنبال این هستیم تا با اقدامات مناسب در حوزه گردشگری، مدت ماندگاری مسافر افزایش یابد، افزود: نگاه ما در حوزه گردشگری، تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری است.

استاندار سمنان بیان کرد: کمیته تخصصی گردشگری با اقدامات کارشناسی و برگزاری جلسات مستمر، در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه گردشگری استان به صورت ویژه گام بردارد.

هاشمی با بیان اینکه گره گشایی از امور سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان امری ضروری است، به همین واسطه در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغال و تحقق رشد اقتصادی، توجه به امر گردشگری بسیار حائز اهمیت است، گفت: زمینه جذب گردشگر در استان در راستای ارتقا اقتصاد حوزه گردشگری و ایجاد زمینه اشتغال، با اقدامات مناسب در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۱۲۳ واحد اقامتی بومگردی در سطح استان در حال فعالیت است، تاکید کرد: د

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =