کد خبر: 31147
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر از نعمات و منابع بی شماری برخوردار است و محرومیت در کنار این همه نعمت معنایی ندارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  خانه ملت، عبدالکریم جمیری جمعه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات عمرانی حوزه شهری و روستایی شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: معاون وزیر کشور امروز از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بازدید کرده و این نشست به منظور شنیدن مشکلات و دغدغه‌های شهرداران و دهیاران و بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان برگزار شده است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تجربیات ارزنده ایشان در سطوح مختلف مدیریتی، امیدوارم که این بازدید و نشست و شنیدن حرف‌های مدیران استان منشأ اثر و گره گشایی از مشکلات پروژه‌های عمرانی شود.

وی گفت: درد مردم ما در شهر و روستا این است که استان ما از نعمات و منابع بی شماری برخوردار است و محرومیت در کنار این همه نعمت معنایی ندارد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم اذعان کرد: مشکلات و کمبودها مشخص است فقط باید عزم و اراده جدی برای رفع این مشکلات به وجود بیاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =