کد خبر: 30995
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
ورزش روستایی

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر گفت: با اعلام رئیس فدراسیون در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر سومین هیئت برتر کشور شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سعید اسماعیلی پنج شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از ظهر امروز و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پنج هیأت برتر کشور توسط دکتر امیری خراسانی اعلام شدند که استان بوشهر با عملکرد درخشان خود در سال ۱۴۰۰ توانست عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر گفت: کسب این عنوان افتخاری است که قطعاً با تلاش و کوشش خانواده بزرگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر به دست آمده است و به همین دلیل به عنوان عضو کوچکی از هیئت، کسب عنوان برتر هیأت در بین سایر هیأت‌های استانی را به مدیرکل شریف ورزش و جوانان استان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: مهمترین عنوان از نظر بنده، ایجاد فضایی مناسب برای گسترش، توسعه و احیا ورزش‌های سنتی، روستایی، عشایری و احیا بازی‌های بومی محلی است، اما قطعاً کسب این عنوان انگیزه و انرژی اعضای هیئت را برای فعالیت بیشتر دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه جام پرچم جز اولویت هیئت است و قطعاً با تمام وجود برای این مسابقات مایه می‌گذاریم.

گفتنی است طبق ارزیابی عملکرد فدراسیون، استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و اردبیل به ترتیب اول تا پنجم شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =