کد خبر: 30811
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
بانک کشاورزی

مدیرشعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، رسالت این بانک را حمایت از تداوم تولید در راستای حفظ امنیت غذایی کشور برشمرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، به مناسبت هشتاد و نهمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی و هم زمان با ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، علی ابن موسی الرضا (ع) نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، فضای سالن اجتماعات، با عطر پرچم متبرک حرم رضوی عطرآگین گشت و حضار با تبرک پرچم حرم مطهر رضوی، دل‌های عاشق خود را روانه بارگاه امام رضا (ع) کردند.

امیرحسام قزلباش، مدیرشعب بانک کشاورزی استان، در ابتدای سخنان خود از تخصیص خط اعتباری  ویژه در قالب تسهیلات کم بهره، در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد های دامی کوچک و خرد روستایی و عشایری و مبالغ بالاتر برای واحدهای صنعتی پرورش دام و طیور (بر اساس معرفی سازمان جهاد کشاورزی)، در جهت حمایت از واحد های پرورش دام، طیور و آبزیان خبر داد و افزود: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، تخصیص اعتبار به مبلغ 125 میلیارد ریال به ۳۵ واحد تولیدی، مصوب، منعقد و پرداخت شده است و پرداخت این تسهیلات همچنان در اولویت و دستور کار شعب این بانک در سطح استان قرار دارد.

امیرحسام قزلباش افزود: تعداد و مبلغ پرداخت تسهیلات توسط شعب این بانک، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۴ درصد رشد داشته و از ابتدای سال گذشته تاکنون، ۱۱۸۶۹ فقره تسهیلات، جمعا به مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =