کد خبر: 30490
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
مدیرعامل بانک کشاورزی کشور

مدیرعامل بانک کشاورزی کشور اعلام کرد: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک کشاورزی برای طرح دامدار کارت بالغ بر ۱۵۰ هزارمیلیارد ریال است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، مهدی رضائی در میز خدمت بانک کشاورزی در ستاد رسیدگی به درخواست های مردمی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: اولویت اول بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱ حمایت از تامین نهاده های کشاورزی در قالب دامدار کارت و سامانه بازارگاه است.
وی افزود: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان، کاهش  نرخ سود این تسهیلات از ۱۱ به ۱۰ درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین و بسیج تمام شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور برای صدور دامدار کارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار داده است.
وی اظهار کرد: شعب منتخب بانک کشاورزی در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور روزهای ۱۳ تا ۱۵خرداد آماده ارائه خدمت به واحدهای تولیدی دام و طیور می باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =