کد خبر: 30250
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
برق روستا

مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: با توجه به گسترش روستاهای شمالی شهرستان و نیاز روستاها به طرح توسعه برق، بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای طرح توسعه برق در این روستاها اجرا شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، جواد عرب اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به افزایش تعداد خانوارها در روستاهای شمالی شهرستان گناوه و نیاز به توسعه و انتقال برق به مشترکین جدید، طرح توسعه شبکه را در دستور کار خود قرار داد.

مدیر برق شهرستان گناوه گفت: با توجه به گسترش روستاهای شمالی شهرستان گناوه و نیاز روستاها به طرح توسعه برق در این روستاها و همچنین افزایش پایداری برق در فصول مختلف برای مشترکین، از جمله روستاهای مال قاید، مال خلیفه، سر بست، قلعه حیدر، چاهک و بینک، بیش از ۲۰ میلیارد تومان طرح توسعه برق در این روستاها اجرا شد.

وی افزود: یکی از اهداف این مدیرت رضایت مندی مشترکین از خدمات ارائه شده است که در همین راستا سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان جهت تعمیرات و افزایش شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین نصب ترانسفورماتور در این روستاها هزینه شد که رضایت مندی مشترکین را در پی داشت.

وی گفت: بیش از سه هزار متر شبکه فشار ضعیف و نزدیک به هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط در این روستاها اجرا شده و در بخش تعمیرات شبکه نیز بیش از چهار میلیارد تومان در این روستاها هزینه شده است.

عرب در مورد صرفه جویی و بهینه مصرف برق گفت: با توجه به فصل گرمای پیش رو و همچنین استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در منزل توسط مشترکین، از آنها درخواست داریم در ساعات اوج مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانیم با کمترین قطعی برق تابستان پیش رو را پشت سر بگذاریم.

مدیر اداره برق گناوه در مورد استفاده از نرم افزار برق من که همه خدمات را به مشترکین به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد بیان کرد: مشترکین می‌توانند با نصب این نرم افزار همه خدمات ارائه شده در این مدیریت را به صورت غیر حضوری دریافت کنند و علاوه بر صرفه جویی در وقت خود، خدمات بهتر و سریع‌تری نیز به آنها ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =