کد خبر: 30235
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
استاندار مازندران

استاندار مازندران گفت: در روستای مصیب محله به اسم روستا بدون مجوز در دل جنگل کاخ ساخته شد که باید تخریب شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سیدمحمود حسینی پور جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان‌گلوگاه اظهار کرد: نگاه جهادی به کار موجب شد که مدیران وارد کار شوند و برای گره گشایی از مشکلات مردم همراه باشند.

وی افزود: در کارآمدی نظام اداری استان همه مدیران و کارکنان نقش دارند و اگر سیل عظیم‌مدیریتی استان وارد نشوند کار به جلو حرکت نمی‌کند و باید از مدیران میانی باانگیزه استفاده کنند.

استاندار مازندران گفت: مصوبات سفر رئیس جمهوری که ابلاغ می‌شود نیازمند پیگیری است و باید در این بخش تلاش شود.

وی افزود: در شهرستان‌گلوگاه باید تکلیف کشاورزی روشن و برندسازی و حمایت و پشتیبانی شود.

حسینی پور یادآور شد: در حوزه گردشگری ۴۲ محور تاریخی تحول آفرین داریم که‌می تواند شهرستان را به مقصد گردشگری تبدیل کند وباید به دنبال بسترسازی برای حضور گردشگران باشیم.

استاندار مازندران افزود: به اسم روستای مصیب محله بدون‌مجوز کاخ ساختند در حالی که پیرزنی در منزل مخروبه زندگی می‌کند و برای بهسازی منزل و وام اجازه داده نمی‌شود.

وی گفت: به رغم گذشته ۱۷ سال از شهرستان گلوگاه، هنوز تکلیف برخی از ادارات روشن نیست و همه دستگاه‌ها باید دفاتر خود را در گلوگاه مستقر کنند.

وی افزود: زمین خواری و جنگل خواری به دلیل عدم دقت و کنترل ما بروز می‌کند و وقتی منابع طبیعی در دل روستا اجازه به روستایی برای ساخت و ساز نمی‌دهد، ویلا در جنگل ایجاد می‌شود.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: در شهرستان‌گلوگاه نیازمند کار پایه‌ای در بخش آب هستیم ونباید دستگاهی مانع عملیاتی شدن پروژه سد گلورد شود.

وی افزود: مشارکت بنیاد مستضعفان در انتقال آب از بهشهر به گلوگاه باید تلاش شود. شریعتی یادآورشد: جاده گلوگاه به دامغان‌می تواند محور تحول باشد و با توجه به اینکه راه ترانزیتی نداریم و ترانزیت مشکل اشتغال را برطرف می‌کند.

وی گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد در گلوگاه مشکل اشتغال داریم و توانمندسازی و آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

در این‌مراسم حکم محمدصالح صیدانلو نماینده و مشاور استاندار در امور نخبگان شهرستان‌گلوگاه به وی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =