مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: پارسال ۴۷۶ میلیارد تومان مستمری به افراد واجد شرایط پرداخت شد که نسبت به قبل رشد داشته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، محمد ابراهیمی با اظهار اینکه دولت مکلف است خدماتی را از محل درآمدهای عمومی دولت و مشارکت مردم در قالب بیمه به مردم ارائه کند، افزود: تمامی ساکنان دائمی روستاها با تائید شورای محل و دهیاری و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر با تائید شورای شهر و شهردار می‌توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرد.

وی ادامه داد: طبق آمار ۵۰ درصد اهالی استان در روستاها و ۲۵ درصد در شهرهای کوچک سکونت دارند و این افراد می‌توانند مشمول این بیمه شوند و افرادی که در قالب مشاغل ۲۳۰ گانه کشاورزی مشغول هستند نیز می‌توانند تحت پوشش درآیند.

ابراهیمی تأمین امنیت اجتماعی و بازتوزیع درآمد و عدالت در جامعه را از جمله اهداف صندوق بیمه تأمین اجتماعی برشمرد و یادآور شد: در قالب طرح زائر اولی هزار خانواده برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی مازندران با اظهار اینکه تاکنون ۱۳۴ هزار خانوار در استان بیمه شدند، گفت: این آمار رشد ۱۰۰ درصدی دارد و تاپایان سال ۹۵ حدود ۶۶ هزار خانوار بیمه شده بودند که اکنون به ۱۳۴ هزار خانوار رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۷۶ میلیارد تومان مستمری به افراد تحت پوشش پرداخت شد، میزان وصول حق بیمه را در استان ۸۳۹ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بیش از شش هزار خانوار از حقوق و مزایای مستمری برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =