کد خبر: 30228
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
طرح هادی روستایی

استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان مهرماه امسال هزار و ۱۱۳ طرح هادی در همین تعداد روستای استان بازنگری و عملیاتی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، یعقوبعلی نظری روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی خراسان رضوی با بیان اینکه بازنگری هزا: و ۱۱۳ طرح هادی در روستاهای خراسان رضوی در دست اقدام است با تاکید بر پژوهش‌محوری در اجرای فعالیت‌های توسعه محور روستاها، اظهار کرد: پژوهش‌های صورت گرفته باید بررسی و در طرح‌های هادی وارد مرحله عملیاتی شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها به دنبال ارتقای همزمان مؤلفه‌های زیرساختی و اشتغال در این روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: اشتغال زایی یکی از مؤلفه‌های اساسی اجرای طرح‌های هادی در روستاهاست که اجرایی شدن آن منوط به ثبات جمعیت در این مناطق است.

نظری افزود: بودجه و برنامه، یک الزام برای رسیدن به هدف است که تحقق آن نیازمند داشتن برنامه کمّی است و این مهم در استان در همه بخشها و امور عمرانی و زیرساختی به صورت چهار ساله مشخص شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: رشد اقتصادی استان در سال جاری نیز ۷.۲ درصد است و عدد رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف برای رسیدن به این شاخص مشخص و به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: برداشت و مفاهمه مشترک بین دستگاه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف اقتصادی و زیرساختی ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =