کد خبر: 30220
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
روستا

استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات محرومیت زدایی فرصتی برای تامین آب شرب روستائیان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، بهمن امیری مقدم ظهر شنبه در دومین نشست قرارگاه عملیاتی استانی برای تأمین آب شرب روستایی که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران عضو قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: تأمین آب شرب سالم برای روستاییان از اولویت‌های دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان کرمانشاه است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات محرومیت زدایی فرصتی برای تأمین آب شرب سالم برای روستاییان است، افزود: آبفا باید روستاهایی که مشکل آب شرب دارند را هرچه سریع‌تر شناسایی کند تا در قالب این طرح از آب شرب سالم بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی برای محرومیت زدایی تصویب کرده و سهم مناسبی از این اعتبارات برای آب رسانی به روستاهای کرمانشاه اختصاص یافته است.

امیری مقدم بیان کرد: با توجه نیاز جدی روستاهای محروم به آب شرب آبفا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که حتی یک ریال از این اعتبارات ارزشمند، برگشت نخورد.

وی بر نظارت دقیق بر روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: لوله‌ها، شیرآلات و ابزارهای به کار گرفته شده در این پروژه باید از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند تا در زمان بهره برداری مردم دچار مشکل نشوند.

استاندار کرمانشاه سپاه پاسداران را یک نیروی پیشتاز و خط شکن در عرصه محرومیت زدایی توصیف کرد و افزود: سپاه به عنوان یک نیروی مخلص و مردمی در همه عرصه‌ها پیشتاز و خط شکن بوده است و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه با هیچ مجموعه‌ای قابل مقایسه نیست.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: توان عظیم این مجموعه انقلابی می‌تواند به اجرای سریع و مناسب طرح آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم بسیار کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =