مسکن

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد و بی کیفیت برخورد جدی خواهد شد و این گونه مصالح از سطح بازار جمع آوری خواهد شد.

 به گزارش روستانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز؛ محمد حسین طاهری با بیان این خبر افزود: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد، نقض حقوق مصرف کنندگان است و مصالح ساختمانی غیر استاندارد در اجرای کنترل بازار توسط ماموران و کارشناسان این اداره کل جمع آوری می شود.

وی با اشاره به  اینکه نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد، تولید و توزیع محصول بی کیفیت، نبود مسئول کنترل کیفت و تولید غیرمجاز، از مواردی است که درتوقیف مصالح ساختمانی لحاظ می شود،ادامه داد: با همکاری و هماهنگی کلیه سازمان های ذیربط در استان، از تولید، عرضه و بکارگیری مصالح غیراستاندارد جلوگیری خواهد شد.

مدیر کل استاندارد استان البرزاظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع استاندارد بودن مصالح ساختمانی‌ و رابطه آن با سلامت و ایمنی مردم، از تولید محصولات بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و بی کیفیت در استان، جلوگیری شده  و بازار برای عرضه و فروش این گونه محصولات نا امن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کیفیت مصالح ساختمانی، این اداره کل در حیطه وظایف نظارتی خود با جدیت تمام با متخلفان‌ و تولیدکنندگان محصولات بدون پروانه کاربردعلامت استاندارد و بی کیفیت، در چارچوب قوانین و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران،  برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =