کد خبر: 30203
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
درمان

مدیر روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه از برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در روستای خسرو آباد بیجار خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، بهرام کندائی اظهار کرد: روز پنج شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اردوی جهادی ارائه خدمات سلامت به صورت مشترک توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در روستای خسروآباد بیجار انجام گرفت.

وی عنوان کرد: از حامیان این اقدام خیر می توان از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ناحیه مقاومت بسیج بیجار و کلینیک شهید دکتر قاضی سنندج نام برده و تقدیر نمود.

کندائی اضافه کرد: در این اردوی جهادی ۲۰ نفر دندانپزشک خیر از دانشگاه علوم پزشکی کردستان با هماهنگی، تلاش و رهبری رئیس دانشکده دندانپزشکی به ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران این منطقه کم برخوردار پرداختند.

بە گزارش ایسنا بە نقل از روابط عمومی دانشگاە علوم پزشکی کردستان، مدیر روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی افزود: تجهیزات مورد استفاده شامل ۲ عدد کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه و یک عدد اتوبوس دندانپزشکی کلینیک شهید دکتر قاضی و بالغ بر ۱۵ عدد یونیت سیار دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی بود.

وی بیان کرد: همچنین پزشکان خیر اعزامی از تهران در قالب تیم‌های عمومی و تخصصی با هماهنگی و نظارت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به معاینه و درمان بیماران مراجعه کننده پرداختند.

کندائی خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات خیر که نماد اقدامات مشارکتی بخش‌های دولتی و غیر دولتی است علاوه بر ارتقای شاخص‌های سلامت مناطق محروم به تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در ارائه دهندگان خدمات حوزه سلامت کمک شایان خواهد نمود.

خیرین محترم در تمام مناطق استان در صورت اعلام آمادگی برای حمایت حداقلی از این اقدامات خیر، مراتب را با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در میان بگذارند تا هماهنگی‌های لازم جهت اعزام عزیزان درمانگر خیر به مناطق محروم مد نظر ایشان فراهم گردد.

شایان ذکر است کە این اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی فردا جمعه ششم خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =