کد خبر: 30200
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
آسفالت

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: آسفالت راه روستایی کوهستانی درازنو با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، ابراهیم جاویدزاده اظهار کرد: آسفالت راه روستایی کوهستانی درازنو با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طول این محور روستایی، تفریحی و گردشگری از پارک جنگلی تا درازنو بیش از ۲۲ کیلومتر است.

وی ادامه داد: عملیات احداث و آسفالت ۲۰ کیلومتر آن در سنوات گذشته انجام شده و در سال جاری نیز آسفالت دو و نیم کیلومتر باقیمانده (از سه راهی یزدان محله تا روستای درازنو) از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استانی صورت پذیرفت.

جاویدزاده تصریح کرد: با آسفالت راه این روستا و برخوردار شدن آن از راه مناسب، تعداد روستاهای عدم برخوردار از آسفالت در شهرستان کردکوی به پنج روستا کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: آسفالت راه درازنو در قالب پروژه آسفالت راه‌های روستایی پارک جنگلی کردکوی، یزدان محله، سه راهی کنداب و رادکان قرار داشته و آسفالت روستاهای باقیمانده مسیر نیز براساس اعتبارات ابلاغی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =