کد خبر: 30196
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
گندم

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از پیش بینی خرید تضمینی ۵۰۰ هزار تن گندم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، ایرج صفایی با اشاره به میزان گندم تضمینی خریداری شده استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حوزه تعاون روستایی تاکنون ۵۰۰ تن گندم خریداری شده که با قیمت دولتی یازده هزار و ۵۰۰ تومان به مراکزی مصرف کننده عرضه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های گرمسیر گیلانغرب و قصر شیرین مراکز خرید گندم تضمینی بوده اما در روزهای آینده شهرستان ثلاث باباجانی، شهرستان سرپل ذهاب و برخی شهرستان‌های معتدل‌تر نیز اضافه می‌شوند.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده توسط اداره غله و بازرگانی در سال جاری حدود ۵۰۰ هزار تن خرید گندم خواهیم داشت.

صفایی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ تن کلزا خریداری شده، تاکید کرد: قیمت هر کیلو کلزا در استان کرمانشاه با توجه به نرخ مصوب و تعیین شده ۱۵ هزار تومان تعیین شده که از طریق سامانه امکان دسترسی برای خرید آن وجود دارد.

وی آمادگی ۱۳ کمیسیون تعاون روستایی را برای کمک به خرید گندم در استان کرمانشاه را اعلام کرد و گفت: برای خرید گندم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و تعاون روستایی بخشی از خرید را با هماهنگی اداره کل غله و خدمات بازرگانی انجام خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =