کد خبر: 30138
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
بیمه

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان، جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری ویژه زوجین نابارور را تشریح کرد.

به گزارش روستانیوز، سید محمد حسینی امشب در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی نظام افزایش جمعیت و حمایت از خانواده هایی که مشتاق فرزند آوری هستند و براساس مصوبات شورای عالی بیمه، زنان باردار از زمان شروع بارداری تا پایان دوران شیردهی به‌مدت دو سال تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین به دنبال اجرای این طرح فرزندان این دسته از مادران نیز تا پنج سالگی به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار می گیرند و می توانند از خدمات مراکز دولتی با تعرفه های بیمه سلامت بهره مند شوند و بعد از اتمام دوران بارداری مادر و پنج سالگی کودک، آزمون ارزیابی وسع انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان به پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری اشاره کرد و یادآور شد: تمامی زوجین نابارور تا پایان سن 49 سالگی از خدمات درمان ناباروری در همه بخش ها اعم از ویزیت ، دارو و تجهیزات آزمایش ها و تصویر برداری و خدمات تخصصی  تا سه دوره پوشش ۹۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران برخوردار خواهند شد.

حسینی متذکر شد: بیمه شدگان صندوق های روستایی و سلامت همگانی که به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند نیازی به استفاده از سیستم نظام ارجاع برای بهره‌مندی از خدمات ناباروری ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =