کد خبر: 30125
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
درمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت: اکیپ جامعه پزشکی ماکو برای معاینه رایگان بیماران نیازمند به مناطق محروم این شهرستان اعزام شد.

به گزارش روستانیوز، سرهنگ پاسگاه موسی عطاری در گفت و گو با ایسنا با ابراز این خبر اظهار کرد: این تیم‌های پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی به روستاهای محروم مناطق مرزی بورالان اعزام شده و به روستاییان به طور رایگان خدمات پزشکی ارایه کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از جمعیت هدف در این طرح ویزیت رایگان شدند، افزود: تیم پزشکی در مجموع خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، آموزش مقابله با کرونا، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشار خون و قند خون را به اهالی ارایه کردند.

معاونت هماهنگ کننده سپاه ماکو با بیان اینکه اعزام اکیپ‌های پزشکی همچنان تا پایان سال ادامه دارد، گفت: جامعه پزشکی سپاه ماکو از ابتدای امسال تا به حال ۴ تیم پزشکی عمومی و متخصص را به مناطق محروم و کم‌برخوردار این شهرستان اعزام کرد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بیش از ۱۵ تیم برسد.

سرهنگ عطاری با اشاره به اینکه همچنین ۱۰ بسته معیشتی و غذایی به ارزش بیش از ۵ میلیون تومان قالب طرح شهید رهنمون در یک روز برای روستاییان هدف اهدا شد، اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستاهای محروم یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های محرومیت زدایی و کمک به مردم بی‌بضاعت است که هرساله در ایام و مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =