کد خبر: 30112
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
اینترنت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سه روستا در شهرستان ایذه در شمال این استان و یک روستا از توابع اهواز از شبکه اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

به گزارش  روستانیوز به نقل از ایرنا از مخابرات منطقه خوزستان، رحیم فلاح زاده در این باره اظهار داشت: با نصب تجهیزات ارتقای تکنولوژی ۳G و ۴G بر روی سایت روستایی درویش سعیدی از توابع شهرستان ایذه ، مشترکان همراه اول در سه روستای درویش سعیدی، سرقلعه زیوار و روستای کل زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفتند.

وی گفت: این اقدامات در راستای  توسعه ارتباطات سیار و اجرای پروژه ارتقای تکنولوژی به منظور بهره مندی و برخورداری روستاییان از دیتای پر سرعت همراه اول در سطح استان در حال انجام است.

فلاح زاده اظهار داشت: ارتقای تکنولوژی سایت روستایی درویش سعیدی با نصب و راه اندازی لینک و bts و همچنین تعویض آنتن و نصب تکنولوژی پر سرعت ۳G و ۴G اجرایی شد و  علاوه بر تقویت و پوشش آنتن دهی در نقاط کور، مشترکان همراه اول در این روستاها  از اینترنت پر سرعت و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالاتر بهره مند شدند.     
   
مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: همچنین ارتباطات سیار در روستای جسانیه از توابع اهواز با نصب و راه اندازی سایت پر سرعت  همراه از پروژه tower cheng بهینه سازی  و شبکه ارتباطی مشترکان همراه اول در این روستا و روستاهای اطراف بهبود و توسعه یافت که این  مهم با نصب و راه اندازی تکنولوژی ۲G,۳G و ۴G  و با ۱۲ متر افزایش ارتفاع بر روی دکل ۴۲ متری محقق شد.

فلاح زاده افزود: پیش از این سایت پر سرعت روستای جسانیه از توابع بخش مرکزی اهواز بر روی دکل منوپل و با ارتفاع ۳۰ متر نصب شده بود و این اقدامات به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان انجام شده است که تأثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پوششی و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی بین مشترکان به ویژه جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان و دیگر کارهای مبتنی بر دیتای  شبکه همراه اول خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =