کد خبر: 30105
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
تغییر کاربری اراضی

فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی ۱۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی بافت کشاورزی به ارزش ۴۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: یکی از ماموریت های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجازی است که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین های کشاورزی بدون مجوز قانونی اجرا می کنند.

سردار میرزایی افزود: قلع و قمع و تخریب ۶ مورد دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در ۱۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوار کشی احداث شده بود با حکم مقام قضایی تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره معرفی ۳ متهم این پرونده به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچگونه اغماضی نخواهد داشت از مردم درخواست کرد: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =