کد خبر: 30104
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
حاجی رضا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت:دامداران و مرغداران و آبزی پروران فعال جهت دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد رضا حاجی رضا امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها،جهت حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان قم تسهیلات سرمایه در گردش حمایت نهاده های دام و طیور و آبزیپروری با عاملیت بانک کشاورزی قم ابلاغ گردیده است.

وی افزود: به این منظور متقاضیان این تسهیلات میتوانند با مراجعه به سامان سیتا به نشانی cita.maj.ir  درخواست خود را ثبت نمایند و پس از ثبت نام  به جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز جهاد کشاورزی بخش ها  به شعب بانک کشاورزی معرفی خواهند شد.
حاجی رضا با اشاره به اینکه سود این تسهیلات ۱۰ الی ۱۵ درصد میباشد گفت:سقف این تسهیلات به واحد های دامداری کوچک،روستایی و آبزی پروری ۲ میلیارد ریال و و دامداری های شیری صنعتی و مرغداری ها و بر اساس هزینه واحد محاسبه  میگردد. 
حاجی رضا ضمن اینکه میزان اعتبارات استان به صورت شناور میباشد گفت: کلیه دامداران و مرغداران و آبزی پروری فعال استان میتوانند از تسهیلات مذکور بهرمند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =