کد خبر: 30088
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
قزوین

راهیار استانی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح آموزشی و تفریحی تعالی ۲ از دوم تا پنجم خردادماه در اردوگاه سردار جنگل شهر چمخاله برگزار می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی در خصوص برگزاری طرح تعالی ۲ اظهار کرد: طرح آموزشی و تفریحی تعالی ۲ از دوم تا پنجم خردادماه در اردوگاه سردار جنگل شهر چمخاله برگزار می‌شود.

راهیار استانی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مخاطبین این دوره از طرح تعالی امامین محله و امامین روستاهای استان قزوین هستند عنوان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای طرح تعالی آموزش شبکه سازی، ایجاد و استفاده از حلقه‌های میانی که توسط مردم برای حل مسائل مربوط به محله شکل می‌گیرد، آموزش بوم حل مسئله با استفاده از احصای مسائل و مشکلات محله، شناخت ظرفیت‌های محله و آموزش انتخاب بهترین راهکار برای حل مشکلات محله است.

وی افزود: تبیین شبکه امامت، تبیین منظومه فکری امامین انقلاب و فعالیت‌های تعاملی که امامان برای احیا روحیه فعالیت‌های اجتماعی می‌توانند داشته باشند از دیگر برنامه‌های این دوره تفریحی و آموزشی است.

این مسئول ادامه داد: اساتید طرح تعالی دو از اساتید بنیاد هدایت، بنیاد جامعه پردازی هدایت و اساتید استان قزوین در این دوره سه روزه حضور دارند.

وی گفت: در این دوره ۹۰ نفر از امامان محله و روستا پس از سپری کردن دوره آموزشی در محل‌های تعریف شده خود آماده خدمت به مردم می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =