کد خبر: 30071
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
دالوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: جاده و پل روستای بلیلوند خرم‌آباد در صورت برطرف شدن مشکلات و تامین اعتبار هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش روستانیوز به نقل  از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان احمدرضا دالوند اظهار داشت: احداث جاده و پل بلیلوند بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از این اعتبار از محل سفر هیات دولت به لرستان و بخشی دیگر از محل ستاد بحران تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار این پروژه جهاد نصر است، گفت: در صورت برطرف شدن مشکلات و تامین اعتبار این پروژه برای هفته‌ دولت امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: جاده بلیلوند یکی از محورهای مهم و پرترافیک حاشیه شهر خرم‌آباد و از مطالبات مردم به حساب می‌آید و این طرح ردیف اعتباری ندارد.

وی بیان کرد: طول این مسیر ۲ کیلومتر است و چنانچه به مناقصه گذاشته شود به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت در صورتی‌که بدون یک ریال اعتبار، زیرسازی و خاکبرداری مسیر توسط شهرداری، راهداری و راه و شهرسازی در کمتر از ۲۴ ساعت به اتمام رسید.

دالوند اظهار کرد: این جاده برای دسترسی به ۱۰۰ روستا و همچنین جاده آبشار نوژیان بوده که تردد در این مسیر از مرکز شهر بیشتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =