کد خبر: 30016
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
گازرسانی

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق روستایی کشور ۸۸.۴ درصد است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سید جلال نورموسوی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم شرکت گاز استان ایلام افزود: اگر روستاها با استفاده از قوانین جدید دارای قابلیت گازرسانی باشند به یقین این زمان کوتاه‌تر خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجّه به توسعه گازرسانی در سنوات اخیر، در حوزه شهری در مراحل پایانی قرار داریم و در مناطق روستایی نیز روند روبه رشد و قابل قبولی در دستور کار قرار دارد.

مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران با بیان اینکه سالیانه ۳ هزار روستا در برنامه گازرسانی شرکت ملّی گاز قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون کار گازرسانی به ۷ هزار روستا در اقصی نقاط کشور در دست اقدام قرار دارد که انتظار می‌رود طی دو سال آینده به اتمام برسند.

نورموسوی با اشاره به اینکه استان ایلام از لحاظ گازرسانی به مناطق شهری و روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، خاطرنشان کرد: مناطق شهری این استان به صورت کامل گازدار شده و با تکمیل ۴۴ روستای دارای قابلیت گازرسانی در سال‌جاری، در این حوزه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به مرز ۹۹ درصد می‌رسد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی مناطق روستایی در سطح کشور ۸۸.۴ درصد است که این موضوع در استان ایلام ۹۷ درصد است، گفت: درمجموع در سطح کشور ۳۶ هزار روستا و یک هزا رو ۲۲۱ شهر گازدار شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران به وضعیت گازرسانی اشاره کرد و افزود: در بخش توسعه گاز، به انتهای کار خود رسیده‌ایم و باید با تلاش و همت همه کارکنان برای افزایش سطح کیفی خدمات، هوشمندسازی و بهینه‌سازی سازمان گام برداریم.

نورموسوی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: درخواست ما از مدیرعامل جدید، تکریم و حفظ کرامت نیروی انسانی است. اولویت تصمیم‌های سازمانی باید با منابع انسانی باشد، چرا که اگر این عزیزان در شرایط آرامش فکری قرار داشته باشند، بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =