هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی جمعیت هلال احمر خوی ۱۰۱ نفر آسیب دیدگان متاثر از آبگرفتگی روستای دیزج دیز خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر در آذربایجان غربی  در ارومیه  در خصوص بارش شدید باران در استان و به خصوص در شهرستان خوی اظهار داشت:  طی روز گذشته با توجه به بارش شدید باران در شهرستان خوی طی تماس‌های مردمی با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات مبنی بر جاری شدن سیل و آبگرفتگی در روستای دیزج دیز خوی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر با هدف امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های اعزامی در این عملیات با استفاده ازتجهیزات تخصصی و به‌کارگیری پنج دستگاه خودروی سبک و کمک‌دار، سه دستگاه موتور پمپ سه و یک دستگاه اسپیکو به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در این حادثه به ۱۰۱ نفر توسط ۲۶ نفر از امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر خوی  خدمات امدادی ارائه و بین آسیب دیدگان ۱۰ دستگاه چادر،۷۲ تخته موکت، ۱۸۰ تخته پتو ، ۲۵ ست ظروف و ۲۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته  توزیع شده است.

خاطرنشان می‌شود بعد از ظهر روز گذشته بارش شدید تگرگ و باران  و جریان سیل  در شهر دیزج دیز خوی خسارت زیادی به واحد‌های مسکونی ،کارگاه‌های قالی‌بافی ، دامداری‌های و مزارع و باغات کشاورزی این شهر وارد ساخت و بیش ۴۰ واحد مسکونی و کارگاه‌های قالیبافی و واحدهای دامداری بیش از از صد در صد و بیش ۲۰۰واحد مسکونی نیز به‌علت  آبگرفتگی بین ۳۰ تا۶۰ درصد خسارت دیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =