کد خبر: 29936
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
طرح هادی روستایی

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از ناراضی بودن روستاییان مازندران از روند اجرای طرح‌های هادی در روستاها خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، رضا حاجی‌پور  در همایش شوراهای روستایی بخش دابودشت آمل با بیان اینکه مردم از وجود مشکلات در روستاها راضی نیستند، اظهار کرد: روستاییان با وجود شرایط اقتصادی کشور از حداقل‌های توسعه روستایی محروم هستند.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح‌های هادی نیمه‌کاره از سازمان بنیاد مسکن انتظار بر اولویت‌بندی بر اتمام این طرح‌ها می‌رود. 

حاجی‌پور با اشاره به اینکه در اجرای بازنگری طرح بجای بکارگیری از کارشناسان استانی، شهرستانی و بومی استفاده شود، تصریح کرد: این کارشناس بومی علاوه بر شناخت مناطق خود می‌تواند نظارت دقیق و بهتر بر بازنگری طرح داشته باشد و فرزندان یک روستا مجبور به مهاجرت از روستا به سمت شهر نمی‌شوند. 

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه به منظور رسیدگی بر رفع مشکل اجرای بازنگری طرح‌های هادی روستاهای مازندران مجمع نمایندگان از استاندار خواستار جلسه‌ای با فرمانداران و نمایندگان شده، خاطرنشان کرد: با وجود مصوبه برگزاری این جلسه در مجمع تاکنون این اتفاق نیافتاد اگرچه نمایندگان مازندران مخالف بر فروش یک متر از اراضی کشاورزی و بافت مسکونی و یا ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق مختلف استان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =