کد خبر: 29800
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کالای اساسی

مدیر تعاون روستایی استان همدان از عرضه ۵۰۰۰تن محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها و غرف دائم و موقت این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روستانیوز، مجید مسلمی راد در گفت‌وگو با ایسنا ارزش کالاهای به فروش رفته محصولات کشاورزی در فروشگاه‌ها و غرف استان همدان را در سال گذشته افزون بر ۸۶۷ هزار و ۳۵۷ میلیون ریال برشمرد و افزود: در سال گذشته ۹۹۹ تن محصولات زراعی و باغی و فرآورده‌های های آن در استان صادر شده که از این میزان محصولات ۷۴۲ تن به محصولات زراعی و ۲۵۷ تن به محصولات باغی و فرآورده‌های آن اختصاص داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته ۹۴ هزار و ۴۲۶ تن خرید تضمینی گندم  توسط مباشرتی گندم استان به ارزش چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال انجام گرفت، تصریح کرد: ۵۹۰ تن نیز سایر محصولات کشاورزی به ارزش ۴۶ هزار و ۹۰۰ تن توسط مباشرین خرید تضمینی شده است.

وی میزان خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان را در سال گذشته ۵۶۵ تن به ارزش ۸ هزار و ۵۱ میلیون ریال و میزان خرید حمایتی محصولات را ۲۸۸۶ تن به ارزش ۴۶۵ هزار و ۸۶۵ میلیون ریال برشمرد و یادآورشد:میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی استان نیز در سال گذشته ۳۲۱هزار و ۸۰۴ تن به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =