کد خبر: 29653
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
درمانگاه صحرایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیّر استان بوشهر گفت: درمانگاه صحرایی که در روستای الی شمالی این شهرستان برپا شده بود به یک هزار و ۵٠٠ نفر خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی ارایه کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار ایرنا، احمد آخوندی روز شنبه در حاشیه اختتامیه درمانگاه صحرایی در روستای الی شمالی افزود: به مناسبت هفته سلامت و با همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، شورای اسلامی روستای الی شمالی و مدیریت مدرسه رازی این روستا درمانگاه صحرایی به مدت ٢ روز در این روستا راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب مردم این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این درمانگاه یکهزار و ۵٠٠ خدمت به مراجعان ارایه شد ادامه داد: این خدمات در تخصص‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، دندانپزشکی، ارتوپد، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی، خدمات دارویی و جراحی سرایایی ارایه شد.

آخوندی اضافه کرد: تمامی خدمات ارایه شده به مردم از قبیل ویزیت و معاینه، ختنه و خدمات دارویی به صورت کامل رایگان بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه صحرایی الی شمالی گفت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، فرمانداری دیّر، شورای اسلامی روستای الی شمالی، اداره آموزش و پرورش شهرستان دیّر، مدیریت مدرسه رازی ، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی دریایی سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان دیّر برگزارشد.

فرماندار دیّر نیز در حاشیه بازدید از درمانگاه صحرایی با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی این درمانگاه  گفت: استقبال مردم از این درمانگاه چشمگیر بوده و رضایت خوبی از این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر دارند.

یونس باربرز افزود: انتظار داریم این‌گونه کارهای جهادی در طول سال استمرار داشته و مردم شهرها و روستاها از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.

 وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: سایه کرونا هنوز در جامعه وجود دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ادامه داشته باشد و مردم نباید در این زمینه سهل انگاری کنند.

امسال هفدهم لغایت بیست و سوم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگ‌زاری شده است و شعار امسال سازمان جهانی بهداشت « سلامت ما، سلامت سیاره ما»  است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =