آبرسانی

چندی پیش اهالی روستای خوید جان فیروزآباد با مراجعه به خبرگزاری فارس و ثبت مطالبه خود، خواستار ورود خبرنگار فارس جهت بررسی و پیگیری مدرسه ای که از آب شرب آن در مصرف کشت هندوانه انتقال استفاده می‌شود، شدند.

به گزارش روستانیوز، از این رو خبرنگار فارس پس از مشاهده این مطالبه، پیگیری ها را انجام داده، اما اهالی روستای خوید جان شهرستان فیروزاباد همزمان با ثبت مطالبه، این تخلف را به کلانتری و اداره آبفا این شهرستان گزارش داده که مورخ ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ این مسئله مورد پیگیری اداره آبفا قرار گرفت. 

اداره آبفا شهرستان فیروزآباد با انتقال اکیپ کارشناسان به محل مورد نظر پس از بررسی و مشاهده و اطمینان کامل از این تخلف، با همکاری ماموران کلانتری، انشعاب آب از روی کمربند این مدرسه را قطع نمود.

از این رو پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره خدمات مشترکین و واحد حقوقی آبفا ارجاع گردید.

لازم به ذکر است که مدرسه یاد شده غیرفعال بوده، کلاس درس در آن برگزار نمی‌شود و فرد ساکن در مدرسه، به صورت غیرقانونی اقدام به این عمل نموده است.

بدیهی است هرگونه بهره برداری از آب شرب خارج از نوع قرارداد تخلف به حساب آمده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

بنابراین شهروندان فیروزآبادی و اهالی روستاهای این منطقه توجه داشته باشند در صورت برخورد با هرگونه بهره برداری غیرمجاز از آب شرب مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۲ این امور اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =