کد خبر: 29595
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
رئیس سازمان بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه آبرسانی به هفت هزار و ۱۳۸ روستا در مدت ۳۰ ماه در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در این زمینه پیش بینی کرده ایم.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار محمد زهرایی بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح آسفالت محور مواصلاتی سه قلعه به روستاهای مجاور، با اشاره به تعاملات بین مجلس شورای اسلامی با بسیج سازندگی در سال گذشته، اظهار کرد: در راستای این تعامل مصوبات بسیار خوبی در راستای اعطای قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی و جاده بین مزارع انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با همت و همکاری دولت قیر رایگان در اختیار شرکت‌های مربوطه و مورد تأیید قرار گرفت، افزود: در سال جاری نیز پنج درصد از اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی و دو درصد برای ارتش و سایر نیروهای نظامی با نظارت بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: سعی می‌کنیم آسفالت پاسگاه‌ها، پایگاه‌ها، جاده‌های مزارع، پروژه‌های محرومیت زدایی و جاده‌های روستایی با شناسایی دقیق و هدفمند در سال جاری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مشترک دولت و بسیج سازندگی در سال جاری آبرسانی شرب روستاها بوده است، عنوان کرد: در این راستا مقرر شده آبرسانی به هفت هزار و ۱۳۸ روستا در مدت ۳۰ ماه انجام شود.

زهرایی با بیان اینکه تا کنون آبرسانی به یک هزار و ۲۰۰ روستا آغاز شده است، افزود: اعتبار این پروژه برای مجموع روستاها ۳۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی نیز با همکاری آبفا آبرسانی روستاها در شهرستان‌های مختلف در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه باید در یک بازه زمانی چند ساله آبرسانی به ۱۶ هزار روستا را انجام دهیم، گفت: در هرجایی که امکان آبرسانی وجود داشته باشد، قطعاً این اقدام انجام خواهد شد.

خبرنگار: نرگس آذرپیوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =