مدرسه

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با پیگیری نماینده شهرستان گرمی و انگوت اعتبارات محرومیت‌زدایی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روستانیوز، حسن محمدی ادیب ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه «زیوه» گرمی اظهار کرد: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی مدرسه ۶ کلاسه «زیوه» کلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در نیمه اول امسال و تا مهرماه این واحد آموزشی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: برای احداث این مدرسه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از ردیف محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده تا شاهد احداث این واحد آموزشی به همراه نمازخانه، سرویس بهداشتی و اتاق معلمان باشیم.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری نماینده شهرستان گرمی در مجلس بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل محرومیت‌زدایی برای شهرستان‌های انگوت و گرمی در نظر گرفته شده که بیشتر از رقم سایر مناطق استان حتی مرکز استان که هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، می‌باشد.

محمدی ادیب افزود: در کنار نوسازی مدارس و خیرین، بنیاد علوی ورود خوبی به احداث واحدهای آموزشی در انگوت و گرمی داشته و در مجموع ۱۴ پروژه در این ۲ شهرستان در حوزه آموزشی و پرورشی در حال اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است با تجهیزات مناسب این واحدهای آموزشی با تأمین اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی تحویل آموزش و پرورش شود تا در سال تحصیلی آینده مشکل کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم.

محمدی ادیب از استانداردسازی تمام واحدهای آموزشی گرمی و انگوت به سیستم استاندارد گرمایشی خبر داد و اضافه کرد: تمام مدارس گرمی و انگوت به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده و بساط بخاری‌های نفتی و گازی برچیده شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده تا نسلی شایسته در این واحدهای آموزشی تربیت و برای کشور خدمت کنند.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش انگوت به احداث هفت مدرسه در این منطقه با اولویت روستاها اشاره کرد و گفت: بنیاد علوی بیشترین همکاری را با آموزش و پرورش در اجرای این پروژه‌ها انجام داده است.

حجت‌الاسلام جوادی افزود: عمده واحدهای آموزشی در این شهرستان تا مهرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد که انتظار می‌رود پیمانکاران با کیفیت مناسب این مجموعه‌های آموزشی را تکمیل و تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =