کد خبر: 28785
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
بسته حمایتی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با بیست و یکم ماه رمضان و سالروز شهادت حضرت علی (ع) ۵۰۰ بسته معیشتی بین زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، ایرج کیانی بروجنی افزود: در ماه مبارک رمضان و در استقبال از برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، جمعیت هلال‌احمر استان با مشارکت خیرین تهرانی، مدیرت بانک سپه و استانداری استان، بسته‌های معیشتی را بین ۵۰۰ خانوار زلزله‌زده در بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع کرد.

وی پتو، برنج، روغن، انواع حبوبات، انواع کنسروجات، چای و قند را از اقلامی توزیع شده بیان و تصریح کرد: در زمان وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ، ۲۱ تیم امدادی، ۱۲۰ نیروی امدادگر و ۲۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به منطقه اعزام شد.

به گزارش ایرنا، زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهر سال گذشته مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند. این زمین‌لرزه در ۳۳ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

این زلزله اگر چه خسارت جانی در پی نداشت اما ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مردمی، زیربنایی و کشاورزی به چهارمحال و بختیاری وارد کرد و پنج هزار و ۶۷۰ نفر در قالب ۱۱ هزار خانوار در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و فارسان در چهارمحال و بختیاری از زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد متاثر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =