کد خبر: 28540
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طی ۴ سال اخیر حدود ۲۸۰ پروژه در روستاها با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری‌ها و با نظارت بنیاد مسکن شهرستان زنجان اجرا شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، رضا خواجه‌ای ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۸ روستای شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیاردریال، نیازمند بازنگری طرح هادی می‌باشد، گفت: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله، طرح هادی ۱۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان زنجان، برای ۴۲ روستا، طرح بازنگری تهیه شده است.

وی اظهار کرد: طرح هادی برای تمام روستاهای شهرستان تهیه شده است و از ابتدا تاکنون، طرح هادی در ۱۱۰ روستای شهرستان زنجان (معادل ۵۷/۲ درصد)، اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقده بین استانداری زنجان و بنیاد مسکن در خصوص نظارت پروژه‌ها ی دهیاری‌ها، طی ۴ سال اخیر حدود ۲۸۰ پروژه در روستاها با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری‌ها و با نظارت بنیاد مسکن شهرستان زنجان اجرا شده است.

خواجه‌ای تاکید کرد: مبلغ اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات قیر رایگان در سال ۱۴۰۰ برای ۴۰ روستا را ۱۵۱ میلیارد ریال است.

وی افزود: مبلغ اعتبار تخصیص یافته جهت اجرای طرح هادی در سال ۱۴۰۰ از منابع استانی و ملی برای ۲۳ روستا به میزان ۱۳۶ میلیارد ریال می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =