مدنی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، چهارشنبه شب وارد شهرستان کوهسرخ این استان شد

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سید امیر حسین مدنی، در سفر خود به کوهسرخ ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع حرم احمد رضایی اوندری و دیدار با گروههای جهادی روستای اوندر از بادامستانهای روستای اکبر آباد بازدید کرد.

فرماندار کوهسرخ در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان تازه تاسیس کوهسرخ به تامین زیرساختهای مناسب برای توسعه نیاز دارد.

مرتضی شرف الدین شیرازی ایجاد ناحیه صنعتی شهرستان کوهسرخ، اجرای طرح های آبخیزداری، توسعه معدنی و سرمایه گذاری بخش خصوصی را ضروری دانست.

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و  ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر مشهد واقع است.   
معاون رییس جمهور فردا پنجشنبه نیز پس از بازدید از معدن روستای تنورجه و حضور در مزار شهدای گمنام شهر ریوش در جلسه شورای اداری و نخبگان شرکت می کند. و در ادامه سفر خویش در شهرستان کاشمر حضور می یابد.
نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ امروز و فردا - چهارشنبه و پنجشنبه  هفته جاری - به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =